Biežāk uzdotie jautājumi

1. Agrā rezervēšana

Kāpēc agrā rezervēšana vairs nav pieejama?
Šobrīd visi agrajā rezervēšanā pieejamie automobiļi ir rezervēti, tāpēc tā šobrīd nav pieejama.

Vai pastāv iespēja, ka agrā rezervēšana atkal būs pieejama?
Jā — ja tiks atcelta kāda no esošajām rezervācijām. Ja vēlaties to uzzināt pirmais, norādiet savu e-pasta adresi, un mēs jums paziņosim, ja agrā rezervācija atkal būs pieejama. Zemāk pie ID. apraksta ir lauks, kurā norādīt e-pasta adresi.

Es nokavēju agro rezervēšanu. Kad man būs nākamā iespēja pasūtīt ID.3?
Nākamā iespēja iepriekšpasūtīt ID.3 (sērijveida modeli) tiks piedāvāta pie Volkswagen pārstāvjiem šī gada 2020.gada marta beigās. Sīkāka informācija sekos. Ja vēlaties par to uzzināt pirmais, aicinām pierakstīties ID. e-jaunumiem un saņemt ziņas e-pastā.

Kas ir agrā rezervēšana?
Agrā rezervēšana ir ekskluzīva iespēja rezervēt jauno Volkswagen elektroauto ID.3, lai to pasūtītu un kļūtu par tā īpašnieku agrāk par citiem. Modeļa pirmizrāde notiks šī gada septembrī. Agrajā rezervēšanā pieejamo automobiļu skaits ir ierobežots. Rezervēšana notiek tīmekļa vietnē id.volkswagen.lv, un tās veikšanai jāiemaksā 1000 € rezervācijas maksa. Rezervācijas maksu saņemsiet atpakaļ arī tad, ja atcelsiet rezervāciju vai automobiļa pasūtīšanu neveiksiet.

Kādas ir agrās rezervēšanas priekšrocības?
Agrā rezervēšana sniedz jums ne tikai ekskluzīvu iespēju kā vienam no pirmajiem Eiropā pasūtīt ID.3, tiklīdz tas būs iespējams, bet arī savā īpašumā iegūt īpaša izlaiduma 1ST Special Edition modeli, kuru ierobežotā skaitā piedāvāsim tikai agrās rezervēšanas klientiem. Ja tomēr pārdomāsiet, rezervācijas atcelšana ir vienkārša un ātra, turklāt rezervācijas maksu saņemsiet atpakaļ pilnā apmērā. 

Vai mana agrā rezervācija ir kādā veidā saistīta ar pirkuma līgumu?
Nē. Agrā rezervēšana nekādā veidā nav saistīta ar automobiļa pirkuma līgumu. Agrā rezervācija sniedz jums ekskluzīvu iespēju pasūtīt īpašā izlaiduma ID.3 1ST Special Edition modeli agrāk par citiem pie sava izvēlētā Volkswagen pārstāvja. Savukārt, lai veiktu automobiļa pasūtīšanu un noslēgtu pirkuma līgumu, jums būs jāapmeklē savs izvēlētais Volkswagen pārstāvis un jāvienojas par automobiļa komplektāciju.  

Kā es varu veikt ID.3 1ST Special Edition  agro rezervēšanu?
Lai veiktu agro rezervēšanu, dodieties uz tīmekļa vietni id.volkswagen.lv. Jums būs jāizvēlas Volkswagen pārstāvis, jāievada sava kontaktinformācija, jāpiekrīt agrās rezervēšanas noteikumiem un jāiemaksā 1000 € rezervēšanas maksa, izmantojot Visa, Visa Electron, Mastercard karti vai PayPal maksājumu sistēmu. Pēc veiksmīgas rezervācijas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pasta ziņojumu ar unikālu rezervācijas kodu, kas būs jāuzrāda savam Volkswagen pārstāvim, lai iepriekšpasūtītu ID. agrāk par citiem. Neuztraucieties, jūsu rezervācijas maksu atmaksāsim pilnā apmērā — tā nav saistīta ar pirkuma līgumu. Sīkāku informāciju par rezervēšanas noteikumiem atradīsiet šeit: Rezervācijas noteikumi

Vai es varu atcelt savu rezervāciju?
Jā. Jebkurā brīdī, kamēr vien neesat noslēdzis pirkuma līgumu ar Volkswagen pārstāvi. Turklāt rezervācijas maksu mēs jums atmaksāsim pilnā apmērā. Atcelt rezervāciju varat ātri un ērti tepat šajā vietnē, vai arī atverot saiti “Atcelt rezervāciju” apstiprinājuma e-pasta ziņojumā.

Kad es varēšu pasūtīt automobili?
Jūs saņemsiet personīgu uzaicinājumu no sava Volkswagen pārstāvja. Automobiļu pasūtīšanu agrās rezervācijas klientiem sāksim 2020. gada janvāra beigās.

Vai varu veikt rezervāciju savam uzņēmumam?
Jā. Rezervāciju ir iespējams veikt arī uzņēmumam. Jūs droši varat norādīt uzņēmuma rekvizītus un norēķināties ar uzņēmuma maksājumu karti vai PayPal kontu.

Cik daudz automobiļu varu rezervēt?
Jūs varat rezervēt ne vairāk kā vienu ID.3 1ST Special Edition automobili. Mēs, oficiālais Volkswagen importētājs Latvijā, paturam tiesības atteikt rezervāciju, kas veikta tālākpārdošanas nolūkā.

Kas ir rezervācijas kods?
Rezervācijas kodu jūs saņemsiet e-pastā kopā ar rezervācijas apstiprinājumu. Rezervācijas kods ir unikāls un izveidots tieši jums. Tas garantē ekskluzīvu iespēju veikt ID.3 1ST Special Edition modeļa iepriekšpasūtīšanu pie izvēlētā Volkswagen pārstāvja, līdzko modelis būs pieejams. Lūdzam šo kodu glabāt drošībā. Tas jums būs jāuzrāda konsultantam, kad veiksiet automobiļa pasūtīšanu un slēgsiet pirkuma līgumu pie Volkswagen pārstāvja.

Kas ir iepriekšpasūtīšana?
Iepriekšpasūtīšana ir jauna automobiļa pasūtīšana pie Volkswagen pārstāvja pirms modeļa oficiālās pirmizrādes Latvijā, līdz ar to iepriekšpasūtīšanas laikā modelis nav pieejams apskatei vai testa braucieniem autosalonos. Iepriekšpasūtīšana iekļauj pirkuma līguma slēgšanu ar jūsu izvēlēto Volkswagen pārstāvi. Iepriekšpasūtīšana garantē, ka jūs būsiet viens no pirmajiem savā valstī, kurš kļūs par jaunā modeļa īpašnieku.

2. Rezervācijas apmaksa

Cik liela ir rezervācijas maksa un kā to varu apmaksāt? 
Rezervācijas maksu 1000 € varat apmaksāt, izmantojot Visa, Visa Electron, Mastercard karti vai PayPal kontu.

Kas notiks ar rezervācijas maksu, ja es pasūtīšu automobili?
Rezervācijas maksa tiks pārskaitīta atpakaļ uz jūsu karti vai PayPal kontu.

Cik ilgā laikā saņemšu rezervācijas atmaksu?
Rezervācijas atmaksu veiksim 5 darba dienu laikā. Ja kādu iemeslu dēļ neizdosies atmaksu veikt, mēs, Volkswagen importētājs, ar jums sazināsimies, lai vienotos par citu naudas atmaksas veidu.

Manis izvēlētais maksājuma veids netika pieņemts vai arī nav pieejams. Kā rīkoties?
Vispirms pārbaudiet savai maksājuma kartei noteikto dienas limitu. Ja limits nav pārsniegts, mēģiniet veikt samaksu, izmantojot citu maksāšanas veidu, citu karti, vai vienkārši mēģiniet vēlāk.

Vai rezervācijas maksu varu izmantot citiem produktiem vai dāvanu kartēm?
Diemžēl rezervācijas maksu nevar izmantot, lai norēķinātos par citiem Volkswagen produktiem vai pakalpojumiem.

Kur tiek uzglabāta rezervācijas maksa?
Rezervācijas maksa tiek droši uzglabāta pie Volkswagen importētāja Latvijā, Moller Baltic Import SE, Duntes ielā 3, Rīgā, LV-1013. 

3. Rezervācijas atcelšana            

Es vēlos atcelt rezervāciju, kā man rīkoties?
Atcelt rezervāciju varat jebkurā brīdī, ja vien neesat pasūtījis automobili pie Volkswagen pārstāvja un parakstījis pirkuma līgumu. Atcelšana ir ātra un ērta, to var izdarīt tepat šajā vietnē vai arī, atverot saiti “Atcelt rezervāciju” apstiprinājuma e-pasta ziņojumā.

Atcelt rezervāciju

Vai rezervācijas maksu saņemšu atpakaļ?
Jā, pilnā apmērā. Neatkarīgi no tā, vai nolemsiet pasūtīt automobili un noslēgt pirkuma līgumu ar Volkswagen pārstāvi. Rezervācijas maksa ir nepieciešama, lai jums nodrošinātu ekskluzīvo iespēju iepriekšpasūtīt un saņemt ID. agrāk par citiem. 

Cik ilgā laikā rezervācijas maksa tiks atmaksāta?
Rezervācijas maksu mēs atmaksāsim sekojošos termiņos:

  • ja pasūtīsiet ID.3 1ST Special Edition  pie pārstāvja — 5 darba dienu laikā;
  • ja atcelsiet rezervāciju — 5 darba dienu laikā;
  • ja nebūsiet pasūtījis ID. un nebūsiet atcēlis rezervāciju, kā arī jebkurā citā gadījumā — 14 darba dienu laikā pēc oficiālās ID.3 sērijveida modeļa iepriekšpārdošanas sākuma.

Vai man atmaksās naudu, ja aizmirsīšu atcelt rezervāciju?
Jā. Atceļot rezervāciju, jūs nekādā gadījumā nezaudēsiet iemaksāto rezervācijas maksu. Arī tad, ja pārdomāsiet, bet aizmirsīsiet atcelt rezervāciju, mēs jums naudu atgriezīsim — turklāt tas notiks ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā pēc oficiālās ID.3 sērijveida modeļu iepriekšpārdošanas sākuma pie Volkswagen pārstāvjiem. Atceļot rezervāciju, jums vairs nebūs ekskluzīvas iespējas pasūtīt īpašā izlaiduma ID.3 1ST Special Edition modeli un kļūt par vienu no pirmajiem ID. īpašniekiem Eiropā.

Kā tiks atmaksāta rezervācijas maksa?
Rezervācijas maksa tiks atmaksāta automātiski jūsu kontā, kuru izmantojāt, lai norēķinātos par rezervāciju.

Vai papildus rezervācijas maksai man jāmaksā atcelšanas maksa vai kāda cita papildu maksa?
Nē. Nekādas papildu maksas nav. Jūs samaksāsiet 1000 €, un mēs jums atmaksāsim 1000 €.

4. Automobiļa saņemšana          

Vai es pats varu noteikt piegādes datumu?
Daļēji. Tiklīdz rūpnīcā tiks precizēts jūsu automobiļa ražošanas termiņš, Volkswagen konsultants ar jums sazināsies, lai nodrošinātu jums maksimāli piemērotu piegādes termiņu.  Volkswagen pārstāvis savlaicīgi informēs par jūsu automobiļa piegādes datumu.

Kad es saņemšu savu automobili?
Volkswagen pārstāvis savlaicīgi informēs par jūsu automobiļa piegādes datumu.

5. Informācija par modeli

Kad notiks ID. pasaules pirmizrāde?
Jaunā Volkswagen ID. modeļa pasaules pirmizrāde notiks šī gada septembrī.

Ar ko īpašā izlaiduma modelis 1ST Special Edition  atšķiras no sērijveida modeļa?
Īpašā izlaiduma modelis 1ST Special Edition  no sērijveida modeļa atšķirsies ar ekskluzīviem eksterjera un salona dizaina elementiem. Special Edition 1ST būs pieejams ierobežotā skaitā tikai agrajā rezervēšanā.

Ar ko atšķirsies ID.3 1ST Special Edition modeļa trīs komplektācijas?
Jūs ļoti savlaicīgi saņemsiet e-pasta vēstuli par katras komplektācijas specifikācijām un aprīkojumu, lai jums būtu pietiekami daudz laika izlemt, kura no tām ir jums vistīkamākā.

Vai man ir garantēta iespēja pasūtīt ID.3 1ST Special Edition modeli?
Jā. Ikviens klients, kas veicis agro rezervēšanu, varēs pasūtīt vienu no trim īpašā modeļa komplektācijām, protams, atkarībā no pieejamības.

Vai varēšu brīvi izvēlēties sava automobiļa komplektāciju?
Pasūtot automobili pie Volkswagen pārstāvja, jūs varēsiet izvēlēties kādu no trim piedāvātajām komplektācijām, ja vien attiecīgā komplektācija vēl būs pieejama. Volkswagen neplāno piedāvāt ID.3 1ST Special Edition papildu komplektēšanas iespējas.

Vai varēšu pasūtīt papildaprīkojumu?
Nē. ID.3 1ST Special Edition modeļa komplektācijas ir iepriekš konfigurētas, tādēļ to aprīkojums nav maināms un papildināms.

Kad es saņemšu precīzu informāciju par automobili un cenu?
Sīkāku informāciju par automobili jūs saņemsiet ekskluzīvi e-pastā, līdzko tā būs pieejama.

6. Iepriekšpasūtīšana pie Volkswagen pārstāvja 

Kad un kur es varēšu pasūtīt savu automobili?
Automobiļa iepriekšpasūtīšana būs jāveic pie Volkswagen pārstāvja, kuru izvēlējāties, veicot agro rezervāciju. Par konkrētu laiku mēs jums paziņosim. Savlaicīgi nosūtīsim arī personisku uzaicinājumu, un jūsu izvēlētais Volkswagen pārstāvis ar sazināsies ar jums telefoniski. Agro rezervāciju automobiļu iepriekšpasūtīšanu mēs sāksim 2020. gada janvāra beigās. 

Cik ilgā laikā jāveic automobiļa pasūtījuma noformēšana?
Pasūtījuma un pirkuma līguma noformēšanai pie Volkswagen pārstāvja jums būs aptuveni 60 dienas laika. Agro rezervāciju pasūtījumu pieņemšanu sāksim 2020. gada janvāra beigās. Svarīgi — agrās rezervēšanas klientus apkalposim rindas kārtībā.

7. Citi jautājumi

Vai Volkswagen konsultants var veikt agro rezervēšanu manā vietā?
Nē. Volkswagen konsultants nevar veikt agro rezervēšanu jūsu vietā. ID.3 1ST Special Edition agrā rezervēšana ir pieejama tikai un vienīgi šajā vietnē. To nav iespējams veikt pie Volkswagen pārstāvja.

Vai varu veikt rezervāciju pa tālruni?
Nē. Rezervāciju jūs varat veikt tikai šajā vietnē.

Esmu nozaudējis rezervācijas kodu, ko darīt?
Neuztraucieties! Ja esat pazaudējis rezervācijas kodu, sazinieties ar savu pārstāvi vai rakstiet ziņu mūsu klientu atbalstam uz info@volkswagen.lv, un mēs jums to nosūtīsim vēlreiz.

Es pēc rezervācijas vēlos mainīt pārstāvi, kā to izdarīt?
Jums vispirms ir jāatceļ sava rezervācija, bet pēc tam jāveic jauna, izvēloties citu Volkswagen pārstāvi.

Vai iespējams veikt izmaiņas rezervācijā pēc apmaksas?
Daļēji. Ja izmaiņas nav saistītas ar pārstāvja maiņu (piemēram, vēlaties mainīt savu kontaktinformāciju), tad to varat izdarīt, sazinoties ar savu Volkswagen pārstāvi.

Neesmu saņēmis rezervācijas apstiprinājumu. Kādēļ?
Vai ievadījāt pareizu e-pasta adresi? Varbūt rezervācijas apstiprinājums ir nonācis jūsu mēstuļu (SPAM) mapē? Vai joprojām to neatrodat? Sazinieties ar mūsu klientu servisu, rakstot uz info@volkswagen.lv

Vai rezervāciju var pārcelt uz citu Volkswagen modeli?
Nē. Pārcelt rezervāciju uz citu Volkswagen modeli nav iespējams. Ja jūs interesē cits Volkswagen modelis, atceliet rezervāciju (ja vien neesat jau pasūtījis automobili pie pārstāvja) un sazinieties ar savu Volkswagen pārstāvi.

Vai rezervāciju iespējams nodot citai personai?
Nē. Jūsu rezervācija ir piesaistīta jums personīgi, un to nevar nodot citai personai. Ja vēl neesat noslēdzis pirkuma līgumu ar Volkswagen pārstāvi un vairs nevēlaties iegādāties automobili, rezervāciju jebkurā laikā varat atcelt.

Kā un kur tiek uzglabāti mani dati?
Rezervēšanas laikā norādītie personas dati tiek uzglabāti Moller Baltic Import SE, ievērojot visaugstākos drošības standartus. Jūsu maksājuma datus apstrādā Swedbank un PayPal.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there